Isnin, 16 Mac 2009

tido lagi~!

perghh.. hari ni aku berazam takkan tido petang... tp apekan daya.. aku tido jua...

bangun awal ... bajet nak gi sarapan.. yela.. adela org2 tertentu.. dah 3hari kata nak sarapan.. perghhh.. harini sorng bgn..sorng lak tak bgn.. harini sorng ni bgn..sorng lg lak tak bgun..(lol..ape aku ckp ni)... harap uall faham ape aku tulis.. last2..aku gi tapau je sorng2..perghh..sedap2 nasi dagang beb!!!!

ok..lunch da tak payah...

aku pon tak ingt la aku watpe..sebenarnye aku da setting da nak gi jumpe supervisor.. tp.. baru teringat yg hari isnin die mmg takde.. so.... sedap ni kalo rest2 skit..

SUA aku da siapkan surat.. nak suh die print...die lak takleh receive surat yg aku da tolong edit tu... hurm2... aku la nampak nye kene print ni.. pas je amik head letter dr die.. aku pon(set lam kepale..sokla print)... aku pon lupe ape yg tejadi pastu..

aku rase.. aku tido.. bgun smyg.. n tido... bgn kui7..solat(perghh..nasib sempat)..

...hahaha.. so..kesimpulannya.. harini..AKU TIDO PETANG LAGI... lol~!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

huhu..dgr citer..esok pg p bekpes..kali ni PALING seyes..

kotakpensel berkata...

hahahah!! mudah mudahan Allah menggerakkan awal sume2 ahli2 yg KONONnye nak bekpes tu~

Tanpa Nama berkata...

tahniah~!..anda terpilih utk mengkejotkan sume ahli2..hehe

kotakpensel berkata...

lol.. tupun jikalau beta bgun awal jua~ lol