Isnin, 30 Mac 2009

3 papers done! one more to go!

huhuhu... hari ahad haritu aku punya paper engineering economics..huhu.. agak ok~ cume ade la gak yg cam slack skit... biase la... byk mkn semut~ soalan dia ada 5..jawab 4.. n dgn yakin tanpa pandang by kali aku ignore je soalan no1... sokay soalan no1..bukan aku tak suke kau.. cume aku cam xpaham je..lol..n tak prepare tuk soalan sepertimu~:P

hehehe.. pas exam ..aku gi makan kat upten.. then.. muncul la idea sengal antara aku dan kawan2 aku.. ape idea tu? rahsie~nak tau nanti2 la.. sanggup beb penat2 pi jauh2 demi idea tak berfaedah tu~
..............................
tadi... yakni semalam... hari isnin nya aku punya paper data network archi.. ermm... agak mengembirekan.. aku wat past year paper.. sebijik kua..lol.. tp aku ade terkilan ~ soalan no4..aku salah.. adoi.. adoii

salah sebab!!! aku study2 aku ingtkan guna light speed..rupa2nya line speed~ sengal gak kesalahan tu.. dan ade kesalahan2 kecil lain.. adoi... harap yg len dapat cover.. huhuhu~
...............................
esok.. hari rabu... paper last aku tuk sem ni.. fiber optics.. hooho~ cuak beb!..sal byk sgt nak pahamkan.... okla.. aku nak studylu~

tata~

p/s : sape lepas bace entry ni tak sentuh siku ngan hidung die GAY~! .. sape escape die lagi GAY~!! hahahahaa... :) .. nasibla.. ni entri aku~

Tiada ulasan: