Isnin, 23 Mac 2009

Process Control Instrumentation

perghh.. pagi tadi aku punya exam 1st. hoho~ nak cite dr malam tadi~ malam nye aku tido awal... terjaga kui430 pagi.. saket perut.. so..paham2la.. &^%&^$^$$...

pastu sambung tido.. den bgun tuk subuh lak.tu pon cam liat skit..sedap tido~hehe.. perghh.. pas subuh.. study skit..hehe..persediaan b4 exam org kata~! .. exam aku kui9 hari ni.. so.. baca2 skit..conteng2 skit.sengguk2 skit. layan lagu skit. aaaaaa

hujan lak.. takpe ..~ kewl~ best..TAPI! jadi tak best.. bile time nak pegi exam.. ujan still tak berhenti..malah makin lebat... koh2...

so... nak taknak pegi la.. pakai baju ujan .. pakai sliper.. parking moto depan dewan exam..koh2.. begaye tu~.. depan dewan tu gak aku pakai kasut..kah2...

ni exam pertama aku tuk sem ni.. next exam ahad ni~! hahaa..lama tu.. ok.. ade sapa2 nak gi karok ke? kakakakaka~ sokay.. aku gurau~

exam tadi ada 6 soalan..5soalan okie~ satu soalan mmg aku tak reti langsung.. ..hhuhuhuhu.~ agak2 ade markah bonus ke soalan tu eh? kakakaka~

Tiada ulasan: