Sabtu, 14 Mac 2009

lamanya!

hohohoho~ tgh hari selepas add subjek tadi.. aku pegi makan .. perghh ... tung tang tung tang~

kui4 balik umah.. n solat n tido..

dannnnn... aku bgun2.. yg sebenar2 bangun adalah pada pukul 1030 malam! wow...

tgh hp.. byk gile mesej.. dari ehem2.. sori tido :P pastu dari kawan2 lg.. perghh..

byk beb! ade 10msj kot xdibaca.. ngn miskol lagi.. dan kat irc pon ade pm dan bla2..

sori kawan2.. tido la!.. aku bgn pon sal ade member 2org ni col (nama dirahsiakan).. selamat.. dorng ingt kat aku.. kalo x~aku makan sorng la jawabnye~ hehehe

pas makan.. cube nak mencari aktiviti malam (maklumlah bile dah present projek ni, da free~ hehe)..oit! xfree sebenanye.. sal aku ade 2 assignment n satu lab report! Kah2...

dgn tanpa hala tujuan.. kami pergi karok~ yolah.. kononnya decide time karok~ pas karok.. mase nak kua..ade org TAHAN KAMI!!!!!!! ALAMAKKKK!! MCM MANA NI~ ( perghh CUAK part ni)

upenye org tu nak mintak tolong jumper keta die yg takleh start.. hehe.. kami xde jumper.. tp takpela

die nak mintak tolong pinjam bateri.. kami pon pegi la.. ala2 mcm wonderpets kot time tu..sal kami kan betiga~ hehehe

pas kami tolong~ kami pon dgn blur2 pi kemana2 tanpa arah tujuan.. hingga ke ampang~ hingga ke pandan~ hingga ke LHT.. ops~ dan pi makan steamboat skit~ pastu balik.. hehehe ...

p/s: cerita diatas telah ditapis agar sesuai dgn pembacaan kanak2 dibawah umur.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hep2..agak detail gak citer ni..

kotakpensel berkata...

tapi mereka tidak mengetahui nya~