Isnin, 16 Mac 2009

hehe.. semalam pon same

semalam pon sama .. tido kui530~ bangun kui945.. perghhhh.. dahla da janji nak gi bangi tolong mek sorang2 kat umah pesatuan. ades.. bgn tu tgk hp.. ade beberapa msj.. huhu.. pastu aku pon balas2 msj.. n msj gak penyelia..kata sori, tertido td.hehe..nasib die ok je.. pastu mmbr pon ajak pegi sana ..walaupon lambat.. go go go~ kami berdua pon pg sek15..hehee.. sebenarnye..malam tu ade majlis ijazah ...hehe .. (sape xpaham..takpe..xperlu tau lebih..lol)

8org adik2 ku ijazah tamat n mandi hari ni..hehehe.. suke ye korng~! pasni siap la leh kene pukul..kah2~!

abes je majlis..(padahal aku n member ni asik besembang je ngn abg lan.. :P ).. kami bebual ngn abg joe plak..hehe.. cam bese~ hari ni abg joe x ckp ayat biase beliau ( muke awak ni mcm familiar la).. tapi ayat baru~ ( kamu ni aktif ye..) lebih kurng la.. ades... muke aku da kene chop ke ni.. ( xleh la nak wat nakal kat memane..LOL).. sembang2 sal tempat praktikal skit...

pastu abg joe ajak sume yg masih ada..gi minum2.. so..pegi la kami ke fariz maju..ahak~! (tempat rasmi princenetwork gak ni..LOL). sembang2 .bla bla.. pasal bola sume masuk..lol...n beliau blanja semua.. huhu.. tq.. best gak kalo guru sporting..

pastu kami pon balik.. tu je kot aktiviti aku.. lol...

kenape aku tido kui 530 ptg tu??? sebab pagi nye aku pi KL.. ade meeting skit.. hehe.. kat keramat.. dahla pagi tu aku tido sejam je.. disebabkan ..kan post sebelum ni aku da cite yg aku tido lame gile... LOL~

ok la.. chow~

Tiada ulasan: