Jumaat, 20 Mac 2009

sengal skit~!

hahah.. kamu ghay~! lol.. owh tidak.. bukan ni yg aku nak cite.. kisah misteri~ cece~

hari khamis lepas bersamaan (cewah,t*hi tol~ ) dengan 19/3... aku saje la tumpang spam group kawan , join dorng wat lab fiber.. hehe..aritu aku ade wat..tp cam sengal2 tapir skit.. petang2..tergesa2..men cincai je ngn group aku.. so..khamis aritu saje jela.. join...

seperti biase.. tugas aku .. strip jaket n cladding ni mmg kesukaan aku..lol.. strip jaket fiber oke~! bukan ehem2.. lol.. mase lam group kawan aku ni pon..dorng leh suh aku yg wat part ni..hahahaha..tapi takpa.. aku suka.lol

ade skali tu.. mase dorang dok splice fiber.. aku memain ngn wasted fiber.. tetibe..perghh..tecucuk beb fiber tu kat thumb aku..kohkoh.. sakit tu.. aku biarkan..leh je die tecacak kat jari aku ni.. hehe.. cool ~ aku pon cabut.. pastu buang darah n picit2 jari aku supaya tade la bendasing or makhluk asing ade lam jari aku..

tade pape sebenanye...cume..saje je aku tanye.. kt member2..kalo tecucuk ni tade pape kan?

perghh dorng leh bahan aku(bajet aku cuak la).. leh lak kata.. nanti fiber ni masuk kapilari darah ko..pastu die jalan2 die pi ke bla bla.. perghhh perghhhh.. pastu leh jadi..bla2~

ade tu .... aku saje tanye akak lab (RA- research assistant).. kak kalo tecucuk ni tade pape kan..perghh die tak layan beb.. org xlayan ni ade dua sebab je.. 1) die ingt aku memain.. 2) die tak dengar time aku tanye tu..

last2 aku cam bahan diri sendiri.. pergh ..nanti aku rase aku leh google tanpa menggunakan pc .. :p ( yola..fiber kan kegunaan die tuk transmit data/ape2la) .... hehehe

tu je la kisah misteri aku khamis lalu.. cewahh

1 ulasan:

nhisa07 berkata...

salam..
weh azam seb baik ko idup lagi..
btul la fiber tuh leh masuk salur darah ko. Then pegi jantung.
Lepas tu pkir sendiri ar apa jadi...
Lain kali hati2 dgn fiber tuh
walaupun kecil, bahaya kowt~