Khamis, 28 Ogos 2008

PUYeNG~

hehe...kisah aku pagi tadik.. siot ah~! minggu lepas n jugak kelas kelmarin lecturer applied telecommunication ku telah menyuruh kami2x memergikan diri ke National Conference on Telecommunication Technologies and Malaysia Conference on Photonics, 26-28 August 2008 kat iOi palm garden resort kat putrajaya.die kate pilih la mane2 session yg kitorng free.. memule beliau pelawa2 je.. last2x beliau suh pegi n wat report assignment at any session yg kita pi tuh.. dan skrng.. makne nye..WAJIB pegi la nampaknye! LOL~!

aku n partner grup aku pilih arini ni la khamis.. hehe.. mmbr aku ade kelas kui8-9am.so melepas la session 9-945am..sal mane sempat nak pi~.. aku pun ngn kacaknye planning nk pi kui11am..hehe.. mang0n pon kui 10am..lalalala~ kui1030am mmbr aku datang umah.. tetibe check2 website..upenye session tu special..ade 3 part dalam satu session..makne nye die start kui10am-1030am..1030am-11am..and 11am-1230pm..lol~! kena pi tiga2la~! aku ingt session lain2..so ingt leh pi kui11 aje.. hehehe.. takpe2 kami gagah aje pi..selamber2...

aku n mmbr pon pegi laaa.. ble da sampai..baru aku sedarr~!!!!

aku tak bawak dompet!! maknenye! aku tak bawak lesen+ ic + id + duit!! LOLOLOLOL~!!! sengal~!

so... mmbr aku kate takpe2..lek2..so..aku ngn secare tidak sempurna nye kewarganegaraan ku pi la.. kitorng leh salah masok ..aku parking n cari kat IOI hotel..lol~! pastu jalan2 pi marriot(sebelah2 aje)... ceh upenye kat palm garden kat depan memule masok tadi(baru teringt ape yg Dr rashida btau aritu)...pi saneee.. register..then masuk bertegur sape ngn en suhaimi..hehe..

pastu pi masuk perdana B ... selamber je duduk..then dga... afterr abes..pi mintak softcopy kat speaker..hehehe~ tq ye Dr2x...~~ hukhuk....

pastu lunch break..untuk participant je kot..kami pon balik...~ lalala

moral of the story : muke kena confident walaupun anda takde ic~ kahkah ..untuk pendatang asing tanpa izin..dont try this at home~~~

(1651pm 28/08/08)

3 ulasan:

CikanoT berkata...

jumpe suhaimi kan? aku tau lalalala~

kotakpensel berkata...

hahaha... cool~ tapi byk lak tanye aku.. nasib aku tau jawab aku nak pi talk yg mane.. kalo tak malu je...sal dtg tp taktau ape~

Tanpa Nama berkata...

haha.. lawak la abg ni.. nk j report ad pati kt cni.. hehe.. len kli cek b4 g ane2.. ne tau g tpt jaoh2.. tp ic tarak.. haha.. naya r kalo kne than.. tym 2 adeq xngaku abg la.. haha