Rabu, 6 Ogos 2008

cadar pun jadii~~~~


HOHO~! lame da aku nak post mende ni~~ sal memang kebetulan..

tak sangke lak ade mamat bli cadar same corak cam aku pyer cadar.. LOL~

memangla ia komersial ..so.. bukan aku sorang soranyg bli .. tapi tak sangke lak satu umah leh

tersame(padahal aku bli da lame). kali ni aku nak bg satu teka-teki... yang mane cadar aku n yg

mane lak bukan aku nye(ofkos leer ble korng teka, another one bkn cadar aku)i mean ...

ahhh.. teka jela..~ LoL.. sape betui aku banje men frisbee petang2..kahkah...(tp korng kene dtg

laa).. erk.. kalo satu tu aku pyerr..yg lagi satu sape pyee ehh~?? hehehe~~

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

satu tu bdk roomate ko la adik bongsu tul tak............ hahhahah

kotakpensel berkata...

salah salahhh! hakhak

Tanpa Nama berkata...

ha ofcoz yg buruk abg nyer
coz da bli lme
da bucuk
ee bucuk nyer
hehe

kotakpensel berkata...

lol... mne ade... nk kne babab adeq ni~!

Ummi Asiah berkata...

yang kanan ke budak.. ade kain pelekat segala.. hahahaha

kotakpensel berkata...

hahahha..gmuk~ hehehee...tah tahh~!!