Sabtu, 9 Ogos 2008

owhh~~ sengal~!



owh owh~~lawaaa...~ tapi bukan binaan2 cantik tu yg nak ku perkatakan.. tapi.. tentang kesukarelawan aku membantu uniTEN rowing invitation tadi..ape yg aku bantu??? dah la rimas gileee..sal aku selsemee sepanjang tugasan tersebut~! arghhh~!
1) angkat air ade lerrr 1kotak kot~ yg selebihnye org len angkat.. ke dalam lori kat MPH utk dianta ke Komplex sukan air tuh~
2) punggah air 2kotak gak~ lol~!
3) menghabiskan sarapan kat sane~~~
4) menung2~ sembang2~ usha gadis rowing~ wow~ LOL! taff~ lepak2 kedai prs~
5) menghabiskan lunch yg disediakan~
6) cube menanye kot2 ade ke keje lain(tp aku wakil kan ketua kami)... nampak cam takde..YO!! mari balik~~
7) tggu hosmet anta dak2 len balik luuu~ sal aku 2nd trip~ sembang2x ngn geng2 USK..adoi lawak2 pakcik ni takleh blah..best!..hahaha.. ikan kering~~~(kami je tau)
8)mule bosan..sal hosmet aku lambat kembali..sal tggu gadis..LOL~! ( mari bahan beliau~!)
9) owh..sebelum balik..sempat nek menare n tgkap gambar yg atas td tuh~..ahak~!
10) yaaa... kami akan datang lagi sok..sok mmg tugas serius..td cam hampeh skit..wuuwuwuw~
pastu..sampai amanah(apartment aku la!) ..siap2x.. then kuar.. dgn seseme nye... kacak lg begayeee..lol..pi alamanda.. tahap kesengalan makin memuncak!.. pi mekdi(McD).. org tuu suh bli soyaa.. aku leh pi bli air sprite(adoi sory yerrr)..hehehe~ nanti kite bli soya..kikiki~
owh owhh~~~ sok sambung agi~~~

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erk
rajen nyer
bgos2
abg yg bjye
haha
ha....
owg mne ek??
haha
kantoi kt mcd
hehe
tp bkn nk blnje eskrem
huhu
kempunan tau
cyan dak cik....

kotakpensel berkata...

hahaha.. time abg nak bg tetibe pi blakang.. pe kes~~~

Tanpa Nama berkata...

xnk ah
mke cm mara j
hehe
lg pn t gdis abg mara
susa lak abg nk pjuk
hehe