Jumaat, 8 Ogos 2008

diNNer uNiTEN rOwING Invitation 2008~



Aahaaaa~~ tadi aku n geng di jemput untuk dinner rowing~! LOL~! meja 34 tuhh~~takla blakang ..n tak la depan sgt..


ade budak2 Jepun, hong kong , Singapore, filipina pon ade.. n yg lain2 dari universiti tempatan..~


tapi aku bkn nak cite tntang dorng ..
cume..saje je hehehe..



sal.. aku ske caramel puding~ lalala.. sedap2..da la meja aku tak penuh td..so dapat la dua.. hehe..kalo tak satu sorng aje.


n pye la lame aku tak mkn eskem.. akhirnye.. nyum..~ eskrem...

member aku membuat cubaan untuk mintak 2 eskem tu... tapi tak dapat ..sob sobb... takpe2..hehe.. nanti pi bli besa pye~! LOL~! nak letak mane lak..umah aku bkn ade peti ais... hukhuk.. takkan nak menggunakan sistem dahulu kala kot..letak air lam labu sayung tuk jd air sejuk..ish2~



nyum2x~` sedapnye eskem~~!

lol.. ade aweks jepun td..tp totally bese je.. comey agi dak melayu..kekeke~..tp ade gak sorng comey..hahaha~ kimono pink~2x..lalalala...gadis gadis~~~!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

huhu
mamam puding
owg pn nk
haa....
my fav eskrem
u muz tret me
haha
no matter
i dont care
haha
owh usha awek
usha an boy tok adeq
haha
eee
comey r blog
kotak pensel sye xbtingkat2
ad byk zip
haha
tp nk bli bwu
rainbow color
hehe

kotakpensel berkata...

owhhh..nakal dieee..nak ngurat2 lak.. abg babab nanti~!

hukhuk

Tanpa Nama berkata...

alala
babab la kalo nk kne pancung
haha
ad ilmu kte kne apply lam idop
haha

encikmasen berkata...

gadissss...gadisss...

ahahaha

kotakpensel berkata...

jepun~~~~ ahahahah.. gadis2x~

Tanpa Nama berkata...

adeq xpham lol gdis2 2??
xplen t
hehe