Rabu, 13 Ogos 2008

InI bukAn pil pencegaH hamil~!! ahak~!

oWh..aku malas nak sambung citE pasal ke-volunteer-an ku di rOwing Invitation tu...

sebab aku demam dari aritU kahkah~ lol... tp skrng da baek.. cume selsema je tak baek2 agi ..adoi.. ni wat daya imiginasi dan creativiti aku terganggu.. termasuklah kehidupan seharian aku..adoi... gamba kat atas tu..~~ hurm2.. bukan pil perancangan keluarga..LOL~! tapi ubat selsema aku..adoi..da bape ari..aku baru makan due biji~~~ sowii yee buat sesape yg berkenaan ...hukhuk.. takpe2x(die tak bace blog ni kowt~~)... sebab terlupe laaa nak makan... hukhuk..

ari ni aku baru pas test(time aku taip ni laaa). tensi aku...da la selseme... daya tumpuan aku tah pape... b4 test da la dgn kacak nye aku study..sume da di ujung jari(cewaah~ ade unsur2 riak disitu~ LOL~!)... tapiii... soklan die.. ya Allah! mengelirukan.. MCQ die..mcm sume btol..taktau nak pilih mane...lol~ k laaaa.. padang hoki pon da memanggil2 aku tuk turun bermain ultimate bersama gadis2X~~~ ... bye2x~~~~ jam blog ni salahn skrng kui 1757~!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoho
ckp mamam ubt
upe nyer x...
nk kne ni
huh
if owg 2 xbce, xp adeq bce
kn da kantoi
haha
erk myb ur feeling j kot ckp cm2
pdhal k j test 2
result grenti gempak
sowy xtron men
xd mber nk g sne
hehe
kang kne colek tgh jlan susa lak
haha