Sabtu, 6 September 2008

wewiiiTTT~~~

hahaha.. sekarang aku sedang melayari internet kat library uniten muadzam shah..huuhu..best tak kawan2? yaaaaaaaaaaa best keww~ LOL~! aku sedang gne pc no 21 ni.haha..syafa gne no 2, akram gne no 3 dan KN gne no 4..lol..sume pakat "ghay" nak dekat2..aku je kacak amik no pc jauh skit~ baru cool dan berdikari..LOL~!

time nak masuk td .....ade ke patut aku lupe nak gantung id..akak gad tu tanye ..haha..aku pon kuarkan la id..hehe..tp tade lanyard..nasib syafa ade bekas tag program die..hehe.. akak gad ni peramah la plak..die ckp tak penah tgk kitorang..kitorang ckpla dr bangi..die leh tak caye n ingt kitorng wat lawak spastik lak kat situ..lol~ aku siap tunjuk pelekat id amanah lagi..n akram siap ckp die id mechi agik..hahaha~ lek2..die pandang2 sipi2 n masih ckp.."eeeeeekkk..betui ke niii"

LOl~ akak~ sesungguhnya kami sedang berpuasa...~ hehe...takkan nak tipooo kowwwt~..ahak~!
tujuan kami datang muadzam ni nak bincang tentang laporan program KEM KEPIMPINAN MAHASISWA 2008.hehe..tu jeeeeeee...~ (dalam hati mintak2 la balik cepat~ nak balik berbuka pose bersama rakan2..org blanje~~ hehehe..sure la semangat! ahak~! steambot..wuut wuuutt~~).. okieslaaa aku pon rase cam nak ketandasan..so..tata~~~

(1009am 7sept2008)


wow..tak jadik lak ketandasan... huuhuu..yeay! aku masih lagi teruja n jakun pabila aku melenjan intenet di muadzam..lol~ ish2... eh.. tu je kowt~ lol... (ini bukan spam..dont try this at home)

(1020am 7sept2008)

2 ulasan:

Gurl Runner Kota Bharu berkata...

apa yang best sangat dapat maen intenet kat muadzam tuh...

teruja sangat2 lak tuh...

kotakpensel berkata...

hahahahha.. tah.. saje je kut wat2 truje~ hahahaha