Isnin, 1 September 2008

1st day berbuka puasa!!

hukhuk.. ari 1st day puasa ni.. aku berbuka puasa dgn sidia~ lol...

ermmmmm~~ kui530pm : pi bazaar ramadhan kat putrajaya(xmen la pkns..hukhuk..lols..sok2 pegi gak)..

ahaaaa~!!! kat bazaar tu aku sempat membeli kaum angkat aku..lol! memain je.. alaaa sal nick aku lam aibob forum ialah ituuu.. so lihat jelaa ye gambo kat bawah ni..hikhik~~
ahaaa~~ tgk tu! SAMOSA... hikhik~~~nyum2x~

kui650lebey : bergerak pantas ke upten ..

kui715pm : ready2 nak bebuke...

kui720pm rasenye..ke lebih2 skit : azan! yeay! mari makan!..lol..bace doa luuuuUUUU~~



byk nye~ lololol~ nafsu tol! nasi kerabu aku.. n chicken chop yg tak sedap!

oleh kerane chicken chop tu menghampakan sidia~..lol..so..jawabnya malam2 skit kang kenala pi bawak die kat steak house kat blakang UPM tu.. so..post mortem kena abes awal laa(kui10pm ade post mortem KKM08 kat coe fudcod).. eh! ape plak..aku set kui10...sape suh org len wat kita tertunggu2x..ermm..! n pi mkn tu kui1045pm..sampai kui1105..then... makan2 sampai kui1140pm..then gerak.. sal kena la cepat..mane leh pas kui12..hukhuk~ rush hour tol!!
lolol..sekian~ malas nak tulis panjang2 agi~~~
(0044)





5 ulasan:

Sibudaktembam berkata...

aik..xtau pn ade post moterm..aritu yg jumaat tu je yg erin tau..adeyh..

kotakpensel berkata...

ERINNNN..~ tau erin vecuti..tu just nak kumpul mende nak claim je..ramai gak yg tak datang~

Sibudaktembam berkata...

huu..tau azam xnk sshkn erin..tp..im sorry..aiyak..rse bslh jerk..

kotakpensel berkata...

huhuhuh.. kalo bab best2 makan2 n keje yg btui2 kena buat baru la ajak erin~~~ huhuh

Aya berkata...

xde gmba gadis mu pun~