Rabu, 10 September 2008

huhuhu~~~!

lame tak tulis blog..hehe... ermm.. sebenarnya dalam dilemma.. tapi takpe..cool~ saya kan ade Allah.. berserah kepada-Nya... insha Allah ade jalan...


cekak vs MPP

owh~... aku sebenarnya da tanak involve apepun secare berjawatan lagi.. means.. join gitu2 aje program2.. tapi... kalo 2 sahabat a.k.a org kuat aku da nak naik MPP..dengan keadaan MPP lak ..adoi..malas nak cite.. so..aku rase tergerak lak nak naik... tapi pabile melihatkan silat lak ..adoi... adoi...

aku rase aku perlu lagi kut bimbing adik2 aku.. kuarge silat aku.. dr mane aku lahir dahulu...lagi poon silat bkn sume leh bantu... MPP sume orang leh tolong..ade 7000++ student leh bantu.. tapi silat cekak? erm....so.. dengan berat hati n mcm2 lagi, aku trime la jawatan dr silat..satu lagi amanah ... impian aku nak jadi student biase yg tak aktif kelab takdekla nampaknye..haha~ lol~

bukan aku tanak join MPP dan cekak sekali gus.. tapi..dengan pegang cekak nipon da aku rase melanggar janjiku pada diri.. ni kan nak tambah lagi...

takpe.... 2 rangers aku yang akan bertanding nanti..aku doakan korang akan dimudahkan segala perkara dan sentiasa dilindungi oleh Allah s.w.t.

Ingat! Allah maha berkuasa.. tak perlu takot pade sape2 pon.. niat kena betul.. perjuangkan hak pelajar dengan cara yang baik. pasti Allah akan tolong!!!

(401am 10sept08)







Tiada ulasan: