Isnin, 15 September 2008

AUG 2008

owhhh.. agak kelakar la gak time kami gi ToT AUG 2008 kat UKM aritu..

hari petame : 12 sept 2008

petang lam kui 530pm agak kacak gakla pi MPH.. ops! name tu da tak pakai!!!1 lupe2x..LOL~ skrang name die DSS..lol~ dewan sri sarjana.. hehehe... nek bas then gi UKM bangi.. sampai sane register...pastu lepak2..amik makanan tunggu bukak pose... adoi.. best2..sal time makan..

pas maghrib.. kui830 camtu ade sesi taklimat kursus.. ade la ucapan dan taklimat tuh je..lol~ tapi wat kami bengang..asik sebut IPTA aje..cam abaikan lak kewujudan IPTS ni..!!! ni sudey marah! lenkali wahai sume IPTA ke sesape ke..kalo wat program..bile da jemput IPTS..jgnla lupe2kan eh..n nak save..gnela IPT aje..takyah nak A ke S~..dem! then balikk~~~

hari kedua : 13 sept 2008


pastu rasenye tak tido kowt..sal dgn kuar bersahurnye then ..kuar agi ngn pak arip sahur agi skali lak..adoi..balik2 da kui 630am.. so trus bersedia ngn activiti ari ini!! yeah~~


pagi2 agak kacak gak.. konon nak ponteng ..tapi ade LDK..so semangat lebey lak plak nak pi join.. walaupon da bese berprogram.. blasa aje.. bler time LDK..erk.. adoi...camtu ke..tapa2... n kami pye grup agak havoc la gak..dengan kehadiran 4 sekawan makcik2 bahagian unit pendaftar dorang..lol...kecoh gle.hahaha~ cume nak komen mungkinla penerangan fasi tu kurang clearla~ mebi fasi ni takbese agi.. (tringat akram terover bg conclusion mengalahkan fasi~ hehehe..akram..jgn dedahkan identiti kite sebagai fasi gak~..kakaakka)

bile time rehat tghari..ape lagi!!!! time untuk tido! yeyeah~!!! semangat balik uniten hahaha..

datang balik ukm lam kui330lebih..nak dekat kui4..woh~! memang la kacak sal datang masuk dewan wat gi tandas..then..wah! ceramah da abes..so..trus LDK seterusnya create logo, motto, hafal ikrar then n~ hehehe~...

pastu abes je LDk..begegas gi masjid solat asar then mari ke bazaar ramadhan n bebuke kat umah! hahaha ~~~ kami sayang uniten! lol~~~~



den..pas maghrib baru la g ukm semulaaa... ish2x..~pastu abes tgk pesembahan grup n tayangan video(aku rase cam leh carik kat youtube aje..lol~ tu kawan aku katela..)..kami pon balik~~

Hari ketiga : 14 sept 2008

aku bangon lambat..tgk2 da kui1230.hahaha.. si akram suh datang sal ade amik kehadiran..dem! siot je tak gerak aku samapi bangon pagi2.. k.. fine..aku tanye lambat agi ke amik..then..akram kate pas ni..which means sempat ah tu..aku pon trus mandi n datang.. sampai sane si acap ke akram tanye KN mane???? dem... upenye KN lam bilik tidoq..aku ingtkan aku sorng aje tinggal.. lol~ tapi tadi aku pgg pintu kunciso aku assume sume da gi~..lol~ akram .sape suh ko kunci pintu! hahahaha~ sian KN tak dapat pi last day~ lalalala

abes perasmian penutup yg aku datang lambat lalu slumber duk kat tepi hadapan skit~ then amik kedatangan oleh fasi grup..then sesi gamba2 skit..~ then gamba ngn maskot~ dem! pastu balik umah~~~ yeeyeyeyeahH~~! (awat ghay sgt gaye ni)

(200am 16sept2008)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha.. best2 g UKm,... haha dapat berkenalan ngan ramai budak ipt... hehe... fasi kita kurang la.. tak clear ape yang nak suruh wat.. haha.. ingin je mengover kan diri.. haha... uniten ugak yang havockan keadaan..budak2 laen mcm hampeh je,.. malu2 kucing kot... haha...

Tanpa Nama berkata...

BUKAN HAMPEH~ dorang malu aje... mebi tak bese...

sal kite kan da berkali2 jd fasi..lol~ campak kat uni mane pon kite akan jd havoc gak..lol~!