Isnin, 21 September 2009

hey kawan2x..aku update ni! LOL

assalamualaikum.. hehe

aku rase lame gile tahap 7 petala langit lame nye aku tak update blog burok aku ni... yelaaa.. aku bukan artis.. tade cite menarek setiap hari... takkan aku nak update menu berbuka je hari2 kan... hehehehe

selama sebulan aku berpuasa ni... haih~ body clock aku da brubah... setiap hari aku akan tido lepas subuh... ini bermakna... aku akan bangun petang atau tghari... pastu gi kelas.. hoihohoho.. nasib la kelas aku setiap hari kul3.. hoi2x.. tapi aku jugak agak bizi ngn projek fnal aku... ades... yela... asik kne buat simulation... edit2 coding.... pastu edit2 result.. pastu rase cam kekurangan..aku pon buat balik.. dan buat dan buat dan buat semula.. LOL...

ehem2... intro lame nye....

aku rase patut aku masuk isi penting pengapdatetan aku ni...

1) majlis berbuka puasa prince network

2) berbuka puasa bersama rerakan...~


3) Pullman lakeview.. hehehe..

ade lagi aktibiti yg terskip ..so nanti2la.. zzzz tata

Tiada ulasan: