Sabtu, 18 Julai 2009

kisah hari sabtu

ehem..pagi aku dikejutkan dgn bunyi2an mubi yg along pasang kat laptop putchi...LOL.. kuat..tp lantaklah.. sambung tido skit agi~ lol... awal lak si along ni datang(ehem...padahal betul la tu sprti yg dirancang)...

sebenarnye...kami da plan nak pegi KL..gi jalan pasar..nak usha2 barang electronik..untuk project final putchi and along... ehem... aku?projek aku software..so tak perlu~ hehehe

so... kami pon pegi la...erk..jalan pasar tak tau?? die kat area2 pudu @ penjara @ bla2x... kat sini byk gile kedai2 electronik... so... ni mmgla tempat kesayangan budak2 final year EE anfd EP.

bgus2 gak pekerja @ designer @ sales engineer?~ LOL @ tokeh kedai kat sini...dari dorng kekadang kite dapat idea and hardware ape yg perlu digunakan dalam projek kite.. ehem.. ni yg aku rase cam nak compare mereka2 ngn lecturer ni..kakakakaka...(jgn saman saya lecturer~ saya org susah~!) bukan ape..kekadang lecturer ni..bile kita tanya... suh kite cari sendiri la..research la..bla2x.. (tapi masih ramai lecturer yg bgus gak~)so. ape fungsi dorng? ehem... uhuk~ tapi tadi.. dgn bantuan pekedai2 sane..kami dapat byk idea..lol...

ok... sebenarnya tujuan utama aku nak tulis blog ni... kire mcm paling membuak2 .. paling menyucuk2 ketiak aku nak tulis ialah sebab aku paling xpuas hati dgn gaye pemanduan majoriti pemandu teksi...

LOL... dah la kete byk.. pastu aku tgk ade la lam 3 4 ..aku rase leh kate 5 kot..LOL ... teksiyg bawak cam haram..ok.bye...


p/s : masih ade pemandu teksi yg berhemah... :)

Tiada ulasan: