Rabu, 15 April 2009

hohoho... jgn bogel!!!

erk.. ok..

pesanan hari ni.. jgn bogel di khalayak ramai ok.

lol.. :P

saje je tulis camtu.. sebenanye nak bgtahu .. dalam 2-3bulan ni.. aku akan lebih update ke laman blog baru aku tekan sini


so.. nak tahu ape2 pasal kehidupan aku time cuti2 ni.. sile2 la jenguk ke sana~ heheheheh

tatata

ha... skrng gua agak bz..

1) siang dari 830pagi hingga 530petang [ practical kat TM ]

2) kui 8malam camtu.. sampai 11malam [ tuisyen math for my niece ]

weekend ni.. tolong my "sedare" jaga kedai donat die..

bz bz bz bz...

skrng ni da start for fyp2 [ saje wat awal. takot mengelupo last2 minit nanti mase sem depan . susah woo nak paham wa punya programming . yea.. i know..u all terer~!! ]

hmmm.. hmmm... hmm.... wassalam...

6 ulasan:

Afra Yuri berkata...

kotak pensel!eh azam.hehe..saye telah mengelink anda.sekian.

kotakpensel berkata...

OKIes~

Allin Amayu berkata...

pakwe angkatku, lol
kau praktikal TM rupenye
TM mana weh? aku sebenanye beminat nak keje TM isk ;p

hehehe berkata...

hai sayang..ops! behave.. /me slap diri sendiri..

erk! ..

aah..aku pektikel kat TM.. owh~ mmg best~~~ tapi.. kalo nak keje tetap.. salunye..dak degree jadi exec..so taklah wat byk kerja2 spt aku wat pektikal ni.. n ikot TM mane or post ape la yg ko mintak..

-kotakpensel-

Nana^_^Moslim berkata...

hahaha..gud2..wat preparation fyp2..all da besh la ek..

kotakpensel berkata...

waaaaaaaaaaaaaaa ..sebena nya aku da mula cuak!!!!!!!!!!! mcm susah je! ...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dapat rase tak kecuakan aku ni?