Selasa, 9 Disember 2008

Palm Garden IOI resort~ 8/12/2008

malam tuuuU~~~Ma team mate panggil.. suh jumpe ade org tuh..~ die nak..(blablabla)

Aku pon pi kuar n jumpe..then~ yes..~ bleh saye bantu..~ (pergh..ilmiah tui ayat aku ni)

Takkan saya grade 54 (tak ingat) , nak duduk sebilik dengan my staff grade 42 ( pon xingat sgt)...

Ni lah yg aku dengar time tuh~ haih~~ mase tu lam hati aku..

( defan grade 54~! Sape kau wahai si pulan binti si pulan~ hahaha~ takpe..mebi die betui~ lol)

Tapi.. dengan profesional nye aku.. ala2 james bond..aku pon jelas la kat die..kami hanya dimaklumkan 3 org sahaja yg duduk bilik single~ ( blabla.. gagaga dodododo) ~ then.. aku taknak la wat keputusan sendiri..~ then aku call kak siti ( owhh~ kak siti~~ saya sayang anak makcik~ erk~~~ owhh~ kak siti~~ saya sayang anak makcik~ ternyanyi lak lagu black dog bone.. dem..tah! ) ....~

Time aku col ..~ si pulan binti si pulan tersebut col sumeone..yg mebi kawan die kot..atau laki die..~ atau sape2 la kenalan die kot. upenye yg die col ialah salah sorng yg bakal check in bilik single.~)

She asked me to talk to him~ haih~ aku pon ckp2~ ( yada yada ..blabla..dodododo)

.. then die(lelaki tu) bagi bilik die pada.. si pulan ni~ n die duk trus kat residence hotel. ok.. aku on je..nasib lelaki tu tak check in agi~ haih~

Case solved~ hahaa~

p/s : mase bawak si pulan gi front desk..sembang skit..peramah gak~ tade la kerek~ haih~

p/s: mase tu sebelah die ade pompuan cam aku rase anak die kot..(kalo die bawak anak die cun skit..lehla aku setelkan case ni smoothly~ haih~)

Tiada ulasan: